Campagne ‘De Indrukmakers’ present op Boektopia
De derde editie van het boekenevenement Boektopia loopt dit jaar tot en met zondag 3 november. De organisatoren voorzien 16.000 vierkante meter boekenoppervlakte. Ook de printpromocampagne ‘De Indrukmakers’ van Febelgra is van de partij.

Het boekenevenement Boektopia, waar beleving centraal staat met meer dan duizend debatten, lezingen, voorstellingen, workshops en signeersessies, ontving vorig jaar ongeveer 47.000 bezoekers in Kortrijk Xpo. Dit jaar wordt er op meer dan 50.000 bezoekers gemikt.
De Indrukmakers in Kortrijk

Een opgemerkte stand op de beurs is die van ‘De Indrukmakers’, de multimediale printpromocampagne van sectorfederatie Febelgra. Afgelopen zomer was de campagne te gast in het Q-Beach House van radiozender Qmusic in Oostende. In de herfstvakantie trekken ‘De Indrukmakers’ naar Boektopia.
“Onze liefde voor boeken en drukwerk spreekt voor zich, en dat zullen bezoekers zelf kunnen ervaren op onze stand”, zegt Kelly De Meuter, marketing officer bij Febelgra. “Samen met illustratrice Laura Janssens, bekend van de webcomic ‘Niet nu Laura’, brengen we een ode aan de echte boekenwurmen onder ons. Want zegt nu zelf, wat is er gezelliger dan een boek in je handen houden en de heerlijke geur van papier opsnuiven?”
De kleurrijke stand werd ontworpen door het Gentse Linkon op basis van het werk van Laura Janssens. Mels Verpakkingsinnovatie uit Temse stond in voor de productie. Laura Janssens was op het openingsweekend van Boektopia aan het werk op de stand. Ook op vrijdag 1 november en zondag 3 november zal ze aanwezig zijn.