MEDIACAMPAGNE EMPACK 2018
Naar aanleiding van de Belgische technologische vakbeurs voor de verpakkingscommunity EMPACK 2018 staat FOODPROCESS in september volledig in teken van dit evenement. Hiervoor biedt FOODPROCESS enkele speciale promoties aan voor de septembereditie van het geprinte magazine.
Complementair aan deze speciale editie bieden we een online campagne aan. FOODPROCESS slaat de handen in elkaar met volgende magazines om de 7.700 online abonnees een platform te bieden waar tal van relevante informatie aanwezig zal zijn.
- DELICATESSE (3.150 online abonnees)
- CHOCOLATERIE (6.250 online abonnees)
- RETAIL (5.200 online abonnees)
PRINT CAMPAGNE
Standhouders en adverteerders kunnen in de septembereditie van FOODPROCESS adverteren aan zeer speciale condities:
2 volumes voor de prijs van 1
Deze volumes kunnen opgevuld worden met een combinatie van een klassieke advertentie en een branded content story.
Het geprinte magazine van FOODPROCESS is goed voor een bereik van 9.600 lezers.
Wij staan in voor de opmaak van uw reportage.
2 Pagina's Branded Content
OF
1 Pagina Print Advertentie
+
1 Pagina Branded Content
1 Pagina Print Advertentie
OF
1 Pagina Branded Content
OF
1/2 Pagina Print Advertentie
+
1/2 Pagina Branded Content
1/2 Pagina Print Advertentie
OF
1/2 Pagina Branded Content
ONLINE CAMPAGNE
De online campagne bestaat uit 4 elementen:
EMPACK ONLINE EVERGREEN
Een uitgebreid online redactioneel dossier (Evergreen) verzamelt alle beschikbare informatie over EMPACK. De deelnemers aan de online campagne worden in deze evergreen opgenomen met een link naar hun branded story.
REGULAR ONLINE MAGAZINE
Deze evergreen verschijnt in de vier deelnemende online magazines naar aanleiding van EMPACK. Alle abonnees die de evergreen lezen, worden verzameld en krijgen achteraf het dedicated online magazine toegestuurd.
BRANDED STORY per ADVERTEERDER
Om deel te nemen aan de online campagne moet de adverteerder of de standhouder beschikken over een branded story die ofwel speciaal aangemaakt wordt (1.500 euro), ofwel gerecupereerd wordt uit de printed branded content. Zo'n branded story wordt bij ons ook een micro information unit genoemd of afgekort MIU.
DEDICATED EMPACK ONLINE MAGAZINE
Alle abonnees die de EMPACK evergreen gelezen hebben, ontvangen daaropvolgend nog een extra EMPACK online magazine.
Online Campagne
Inclusief redactionele kosten
(aanmaak branded content story ter waarde van 1.500 euro)
PRINT & ONLINE CAMPAGNE
De combinatie van print en online kan u het grootste bereik en dus de grootste visibiliteit garanderen. De branded story uit het printmagazine kan perfect via de evergreen en ons online magazine gedeeld worden zonder extra redactionele kosten. Hiervoor kunnen we voor u enkele speciale formules aanbieden:
2 Pagina's Branded Content
+
Online Campagne
OF
1 Pagina Print Advertentie
+
1 Pagina Branded Content
+
Online Campagne
1 Pagina Branded Content*
+
Online Campagne
OF
1/2 Pagina Print Advertentie
+
1/2 Pagina Branded Content
+
Online Campagne
1/2 Pagina Branded Content*
+
Online Campagne
*Enkel branded story's komen in aanmerking voor een online campagne. Wanneer u kiest om via een advertentie in print te adverteren, dan kunnen extra redactionele kosten voor uw online campagne optreden.
INTERESSE?
Reserveer nu uw plaats in onze Empackcampagne van FoodProcess. Wij maken voor u de advertentie gratis op.
Contacteer Alexander Dewaele op het nummer 050/24.04.04 of via ald@pmg.be
We sluiten de reservaties af op 28/08/18.